Komma club

Sluit je aan bij de KOMMA CLUB als particulier, stichting of bedrijf

Help Stichting Komma alle ongeneeslijk zieke ouders in Nederland kosteloos een blijvende herinnering na te laten aan hun kinderen. Wil jij als particulier, stichting of bedrijf structureel Stichting Komma helpen?

Neem dan contact met ons op: info@stichtingkomma.nl

Weet dat jullie bijdrage over 20 jaar nog steeds een grote rol speelt in het leven van de kleine kinderen van deze ouders!

Stichting Komma heeft een ANBI status dus giften zijn belasting aftrekbaar.

Mede door de hulp van de Komma Club:

Kunnen wij ongeneeslijk zieke ouders helpen een blijvende herinnering na te laten aan hun kind door het geven van een komma.

De kracht van Komma

ouders

VOOR OUDERS

Zeg alles wat je nog wil zeggen tegen je kind. Ook als je er niet meer bent.

VOOR KINDEREN

Voel de nabijheid van je overleden ouder wanneer je daar behoefte aan hebt.

VOOR JULLIE

Het levensverhaal is enkel voor de familie en wordt veilig op onze server bewaard.

De kracht van Komma

ouders

VOOR OUDERS

Zeg alles wat je nog wil zeggen tegen je kind. Ook als je er niet meer bent.

VOOR KINDEREN

Voel de nabijheid van je overleden ouder wanneer je daar behoefte aan hebt.

VOOR JULLIE

“Sinds het maken van het portret maak ik mij niet meer druk over het schrijven van brieven of een dagboek. Alles wat ik heb willen zeggen is nu al vastgelegd. Dat geeft enorm veel rust en daar ben ik Stichting Komma heel erg dankbaar voor”

“Wat deed mama toen ze 18 was?
Heeft ze nog tips voor als ik later groot ben?
Hoe kun je die vragen later beantwoorden als je er niet meer bent?

Het idee dat mijn familie later altijd naar mij kan kijken en luisteren als ze daar behoefte aan hebben geeft mij een fijn gevoel.”

“Heel erg veel dank voor………alles. Jullie prettige benadering naar ons, jullie tijd, de energie die jullie in ons hebben gestoken. En wat jullie voor ons en al die andere gezinnen betekenen”

“Door de laagdrempeligheid, de efficiëntie en het vakmanschap van Stiching Komma hadden we binnen no time een prachtig en waardevol videoportret voor onze dochter”