Goede doelen

Andere goede doelen waar u mogelijk gebruik van kan maken

Stichting Achter de regenboog

Stichting Achter de regenboog ondersteunt kinderen waarvan een ouder is overleden door middel van onder andere lotgenoten weekenden en rouwbegeleiding.
www.achterderegenboog.nl

Stichting Ambulancewens

Stichting Ambulance Wens vervult laatste wensen van immobiele terminale patiënten in speciaal daarvoor ontwikkelde ambulances.
www.ambulancewens.nl

Stichting TuTu

Stichting TuTu heeft als missie om ongeneeslijk zieke ouders te helpen bij het maken van tastbare en blijvende herinneringen met een voor hun kinderen.
Colours

Stichting Colours

Stichting Colours levert regenboog pakketten aan gezinnen waarvan een ouder levensbedreigend ziek zijn. De inhoud van het pakket kan variëren en bevat bijvoorbeeld knutselspul speelgoed en andere verrassingen.
Helen-Dowling-Institute

Helen Dowling Institute

Het Helen Dowling instituut verzorgt psychologische zorg voor gezinnen die met kanker te maken krijgen.
Vaarwens

Stichting Vaarwens

Stichting Vaarwens organiseert een geheel verzorgde vaardag voor ernstig zieken en hun naasten.

Stichting Droomdag

Stichting Droomdag organiseert droomdagen voor gezinnen met een ouder die een oncologische of levensbedreigende ziekte heeft en het jongste kind onder 16 jaar is.