Komma op met je verhaal!

Heb jij jouw levensverhaal weleens met iemand gedeeld?

Voor ons 3-jarig bestaan hebben wij dit spel met levenslessen en -vragen uit de afgelopen 850 videoportretten samengesteld. Met ‘Komma op met je verhaal’ maak je een reis door je leven. Met dit spel deel je niet alleen verhalen met elkaar, maar je steunt met je aankoop ook onze missie om de levensverhalen van ongeneeslijk zieke ouders kosteloos op beeld vast te leggen als blijvende herinnering voor hun kinderen. Op deze manier zetten ze een komma achter hun leven in plaats van een punt. De volledige opbrengst gaat naar Stichting Komma zodat wij nog meer levensverhalen kosteloos kunnen vastleggen.

nu besteld = binnen twee dagen in huis

Welke rol speelde je in de groep 8 eindmusical? En ben je wel eens in aanraking gekomen met de politie? Zouden jouw dierbaren deze vragen namens jou kunnen beantwoorden?

Stichting Komma legt het levensverhaal van ongeneeslijk zieke ouders vast op beeld. Maar waarom wachten met het delen van je levensverhalen? Met ‘Komma op met je verhaal’ deel je herinneringen met elkaar en leer je je dierbaren nog beter kennen.

Dus: Komma op met je verhaal!

Heb je vragen scroll dan naar beneden voor onze FAQ’s of stuur een mail naar info@stichtingkomma.nl

Volg ons op social media

FAQ

Staat jouw vraag er niet bij of heb je een ander verzoek? Stuur een mail naar info@stichtingkomma.nl.

De volledige opbrengst van het spel gaat naar Stichting Komma, dit is mede mogelijk gemaakt door Drukkerij Flora, MOSQUITO | Creative Branding Agency en Online Marketing Amsterdam.

Graag! Mail naar info@stichtingkomma.nl, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Standaard verzending duurt 1-2 werkdagen.

Ja! De verzending duurt 2-4 werkdagen.

De bestelling wordt bezorgd door onze verzendpartner PostNL. In onderstaande tabel vind u ons complete overzicht met de verzendkosten naar alle beschikbare landen.

• Nederland: € 3,95
  • België: € 4,95
  • Duitsland: € 7,95
  • Frankrijk: € 11,95
  • Italië: € 12,95
  • Luxemburg: € 12,95
  • Spanje: € 12,95

Nee, deze optie bieden we nog niet aan.

Dat kan gebeuren! Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@stichtingkomma.nl

Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u een mail sturen naar info@stichtingkomma.nl