Doneer

Wil jij ons financieel ondersteunen? Met jouw donatie kunnen wij samen met de ouders die zich aanmelden kosteloos een Komma maken voor hen en hun gezin. Jouw donatie wordt gebruikt om, voor de ouders die zich aanmelden en hun gezin, kosteloos een Komma te maken.

Voer het formulier in

Abonnement

Hoe vaak wil je doneren?

Bericht

Laat een bericht achter. Mocht u in naam van iemand doneren wilt u dan de naam hier vermelden. Bedankt. (optioneel)

Betaling

Door op doneren te klikken ga je akkoord met de volgende betaling:

Naam:

E-mailadres :

Bedrag:

Type:

Veilige betaling door

Kom in actie

Maak een collectebus aan, betrek je familie, vrienden, collega’s en haal geld op voor Stichting Komma.

Help als vrijwilliger

Voor Stichting Komma zijn vrijwilligers onmisbaar. Zonder de inzet van vrijwilligers is het onmogelijk om voor alle ouders die zich bij ons aanmelden kosteloos een Komma te maken.

Help als bedrijf

Als bedrijf kun je heel veel betekenen voor de stichting, met een mooie éénmalige schenking of liever nog een meerjarige verbintenis met onze missie. Misschien kun je als bedrijf een actie organiseren voor/met je werknemers of voor je klanten. Genoeg mogelijkheden!

Stichting Komma is aangemerkt als ANBI

ANBI

Wil je weten wat jouw belastingvoordeel is als je Stichting Komma steunt? Ga dan naar de rekenmodule.

“Sinds het maken van het portret maak ik mij niet meer druk over het schrijven van brieven of een dagboek. Alles wat ik heb willen zeggen is nu al vastgelegd. Dat geeft enorm veel rust en daar ben ik Stichting Komma heel erg dankbaar voor”

“Wat deed mama toen ze 18 was?
Heeft ze nog tips voor als ik later groot ben?
Hoe kun je die vragen later beantwoorden als je er niet meer bent?

Het idee dat mijn familie later altijd naar mij kan kijken en luisteren als ze daar behoefte aan hebben geeft mij een fijn gevoel.”

“Heel erg veel dank voor………alles. Jullie prettige benadering naar ons, jullie tijd, de energie die jullie in ons hebben gestoken. En wat jullie voor ons en al die andere gezinnen betekenen”

“Door de laagdrempeligheid, de efficiëntie en het vakmanschap van Stiching Komma hadden we binnen no time een prachtig en waardevol videoportret voor onze dochter”